23 december

Satt nyss och kollade lite på facebook, ja jag har inge liv. Facebook är ett farligt beroende och jag är där inne för många gånger per dag. Men dock så har jag faktiskt lyckats sluta spela dessa jävla spel som man blir inbjuden hela tiden! Yes, i say proud and loud!!!!  Men så sitter där och läser vad alla kompisar hittar på s¨å ser jag att någon har skrivit att det julafton imon och första va min reaktion: Ameeeen, sluuuuuta ljug bruuushhhhhhhhan. Sen kollar ja på datumet och se på fan så är de julafton imon.

Bara jag som lyckats missa de?

så imon är de julafton and I don't give a shit. Så länge mamma håller sitt löfte om att laga knäck idag så är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0