Lördagens händelse

(ja, jag har en överläpp. Den valde bara att rymma när denna bild togs.)

I Lördags va jag och Marika på krogen! Fan vad vi shakade asss, helt otroligt. Tror jag aldrig jag har dansat så mkt i mitt liv förut men fan va de va värt för fan va de va kul och att tilllägga så behövdes en galen kväll men min bästavän. Hände massa roliga saker och helt absurda saker, haha! Vi fick en människa efter oss som skrämde livet ur mig. Står man ute på balkongen och håller mina kompisar sällskap så kommer den här personen bakom mig och jag känner hur hon omfamnar mina höftar, jag får panik. Vafan, vi hade suttit och snacka i typ fem minuter före de hade vi aldrigt träffat personen.

Vafan hände med att respektera folk?

Kommentarer
Postat av: Marika

Jaa vi hade verkligen kul på krogen.. Haha jaa fy fan va hon gjorde en rädd, man ville bara bort där ifrån när hon började säga en massa saker xD

2010-01-03 @ 19:43:06
URL: http://sjuktkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0