My life in detail



Idag är det fredag! FREDAG! Och jag sitter hemma och inte gör ett piss förutom att förbruka el. Jag skäms, jag gråter. Jag vill ut och hitta på något. I GOT NOW LIFE, NO LIFE AT ALL! and people let me prove ut!

Såhär har min dag sett ut i detalj

08.00 Vaknar av väckarklockan inser att jag inte börjar förän 09.45 skrattar hånfullt mot mobilen och somnar om igen. Jag 1 - 0 mobil.

09.00 Vaknar, överväger att stanna hemma för att sova vidare. Försöker komma med bortförklaringar men inser att det bara är en fucking lektion så mkt orkar jag.

09.25 spyr världens minsta spya. Har som sagt varit sjuk i ca 5 veckor. Min bror har varit magsjuk och min mor är det nu också.

09.26 Skäms över min spya.

09.34 Går till skola

09.40 Är framme i skolan

09.45 Försäljning och Service börjar. Måste vara årets mest annorlunde lektion. Förra lektionen fick vi gå på kupolen och leka kunder och be om hjälp för att sedan betygsätta hjälpen och idag fick vi redovisa.

11.20 Lektionen slutar fem minuter försent :(

11.21 Går hem

11.26 Hemma och går till datorn

18.00 Humlan med Marika

20.20 Dator.

-||-

-||-

osv
osv
osv
etc
etc
etc

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen!

låter inte speciellt kul nej...

2010-01-23 @ 15:39:44
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0