19 feb: Porjektarbete

Jag har ett stort problem i skolan. Jag går byggprogrammet med inriktning måleri men glöden jag hade för måleri i ettan är borta. Det kan dels bero att jag känner att jag inte passar in i min klass och att jag vill inte jobba som målare på heltid. Men att ha apu på ett måleri företag är så mycket roligare än skolan fast det är längre arbetsdagar och fler men endå inte det jag vill jobba med i framtiden. Nu tar jag studenten om fyra månader och jag förväntas göra ett projekt arbete om något som tillhör måleri.

Jag har valt att göra ett helt teoretiskt arbete om papperstapetens historia i Sverige och har ingen inspiration över huvudtaget och har endast skrivit två meningar. Men nu ska jag tvinga mig att börja med det och ska satsa mitt bästa så jag får ett bra betyg, men det är svårt när man inte vill göra det.


min bästa vän i den närmsta timmen. :(

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0