19 feb: REKORD i löpning

Igår var motivationen på topp, jag tänkte nu jävlar ska jag ut och löpträna och slå mitt rekord på 1,78km. Men självklart hittar jag inte mina löparbyxor så det fick bli shorts och löpträning på gymmet i stället, vilket slutade väldigt bra jag joggade i hela 23 minuter och hann nästan 3 km, vilket jag är väldigt väldigt VÄLDIGT stolt över! Ni skulle sett mig för ett halvår sedan då kunde jag inte ens jogga hundra meter utan att bli anfådd. Jag är så otroligt stolt över mig själv som inte har gett upp utan och fortsätter blicka framåt och mitt nästa mål är att kunna klara av att joggga 5 km utan uppehåll och att kunna göra riktiga armhävningar dvs stå på fötterna och inte knäna.

Jag rodde lite intervaller på roddmaskinen också gjorde armhävningar och tog död på mina lår totalt med ufall med vikter vilket jag känner av idag och inte lite heller.



Om jag kan jogga ca 3km så kan vem som helst det! Det gäller bara att tro på sig själv, motivera sig själv och inte ge upp när det är som drygast! ♥

Kommentarer
Postat av: JHH

Ha! Vad intressant :) Jag var ute och sprang idag (i slask och snö och is och annat äckel) och sprang 3 km på 23 minuter. Precis samma siffror som du.



Och nej, det är inte så svårt att springa om man bara vill :) härlig inställning du har :)

2010-02-28 @ 19:59:37
URL: http://jhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0