27 jan - Ledig från skolan

vet inte vad som har hänt med mitt schema, men kolla på onsdagen så förstår ni vad jag menar.

Åh, snacka om skönt att vara ledig från skola, speciellt när man inte räknade med det heller. Jag hatar onsdagar för den är så dumt planerat nästan så jag vill slå schemaläggaren. Jag går från 08.00 till 16.25 och har endast TRE lektioner!! Och för att göra saken värre är första lektionen på morgonen andra vid lunch och tredje på efter middagen.

Men nu slapp jag denna dag för ena läraren va sjuk, andra va inställd och tredje gick med om hemuppgifter. ♥

Så idag har jag njutit av min ledighet och varit och gymmat lite, druckit te, ätit gröt och unnat mig en bit sockerkaka och nu ska jag bara ta det lugnt tills ikväll då jag ska ut och motionera med en kompis! Skönt att få igång gymningen och löpningen igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0