SJUK

Detta känns lite drygt, jag är fortfarande sjuk. Har säker tvarit förskyld i över tre veckor, hostan vägrar försvinna. Jag kan lova er att denna hosta är inte att leka med utan är dödsfarlig! Jag hostar så pass mycket att jag får ont i huvudet, blir spy färdig och ont i mina magmuskler. Men de roliga va att idag var jag i skolan för första gången på en vecka och min frågade om inte jag skulle ta och gå hem för han såg att jag inte mådde nå bra men jag valde att stanna därför att om man missar för mycket praktiskt så hamnar man väldigt mycket efter och det jag inte.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej!

Såg kommentaren du skrev till Foki, och jag håller med dig till 100 %! :D

2010-01-22 @ 13:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0